Lowongan Kerja PT Asuransi Astra Buana terbaru Juli 2014

ASTRA ASURANSI (PT Asuransi Astra Buana) adalah pemimpin pasar Indonesia untuk industri Asuransi Umum, anak perusahaan dari PT Astra International Tbk. Kami berkomitmen untuk memberikan solusi terbaik, khusus dibuat untuk sempurna sesuai kebutuhan asuransi klien kami '. Meliputi merek ritel seperti Garda Oto dan produk asuransi komersial pemenang penghargaan, ourbranches dapat ditemukan di kota-kota besar di seluruh Indonesia. 
Kami percaya bahwa orang-orang memainkan peran bintang dalam bisnis kami. Pada Asuransi Astra, kami telah menciptakan tempat kerja yang dinamis dan merangsang di mana individu-individu kreatif
dapat mencapai tujuan mereka, baik secara profesional maupun pribadi. Jika Anda seorang yang cerdas, aktif, bersemangat, dan didorong profesional, kami mengundang Anda untuk menyadari potensi Anda dan tumbuh bersama-sama dengan kita untuk membawa "ketenangan pikiran untuk jutaan"

Management Trainee (MT)


In our pursuit of excellence, we value visionary individuals with leadership potential and a passion to always think out of the box. We challenge such individuals to join our Management Trainee Program, in which through a series of first class comprehensive learning program, will be developed to our future leaders. Graduates of the program will be further challenged to develop our business in the head office and our major branches acrossIndonesia.

Requirements:

• Candidate must possess at least a Bachelor's Degree from a reputable university
• Minimum GPA 3.0
• Dynamic and exhibits strong leadership potential in organizational activities
• Passionate in creating improvements in a dynamic and fast-paced working environment
• A visionary with strong interpersonal and analytical skills
• Eager to be developed in all lines of business in Astra Insurance

You can apply by sending your comprehensive resume (max 200 Kb) to: hrdrecruitment@asuransiastra.com (subject: MT_ITS).

Submit your CV not later than Monday, July 7th 2014.